עורך דין תאונות דרכים

זקוקים לייעוץ עו"ד מומחה לתאונות דרכים?

תמשיכו לקרוא !

כשעוברים תאונות דרכים, החיים עלולים להשתנות ברגע. פציעות פיזיות, נזקים כלכליים וטראומה רגשית הם רק חלק מזערי מההשלכות האפשריות של תאונת דרכים. במצבים מורכבים אלו, חשוב לדעת שיש לצידך עורך דין מנוסה שילחם עבורך עד הסוף עבור מלוא זכויותיך.

תפקידו של עורך הדין בתהליך הנ"ל קריטי ומכריע נוכח הידע שמביא עימו, גם במובן הרפואי וגם במובן המשפטי. לפיכך, במובן הרפואי עליו להכיר את הפציעות שקיימות לנפגע בצורה פנומנאלית ואת ההשלכות הקיימות מכל פציעה, לאסוף חומר רפואי, לבקש מהנפגע לפנות לרופאים בהתמחויות מסוימות ולמיין את המסמכים הרלוונטיים.

כמו כן במובן המשפטי, עליו לנהל אסטרטגיה מנצחת המהווה שאיפה לשליטה על התוצאה, איסוף ראיות ומסמכים, התנהלות מול כל הגורמים, ניהול מו"מ מול חברות הביטוח , יצירת טענות מדויקות, ובמידת הצורך גם להתנהל בדיון משפטי ולפעול להשגת הפיצויים המקסימליים עבור הנזקים הפיזיים והתפקודיים שנגרמו לנפגע ואיתם נאלץ להתמודד.

יודגש כי, חלק לא פחות חשוב בהתמחות בתחום תאונות הדרכים, הינו הצורך הקיים בהבנת המורכבות של תוצאות תאונת הדרכים, גם במובן הפיזי וגם במובן הנפשי שנקלע אליה הנפגע, הדרישה לפועל ברגישות רבה וסבלנות כלפי הסיטואציה היא הכרחית.

בהתאם לאמור לעיל, יסופק ליווי מקיף לאורך כל התהליך. דאגה להסבר מפורט על זכויות הנפגע זכויותיו, זמינות יחס אישי והתאמת הטיפול המשפטי לצרכים הספציפיים של הנפגע תוך הענקת יחס אישי ומסור לכל לקוח וחשוב מהכל- להילחם על כל אחד מהלקוחות .

אם אתה או אהוביך נפגעתם בתאונת דרכים, אל תהססו לפנות למשרדנו. אנו נילחם עבור זכויותיכם ונעמוד לצידכם , עד שתקבלו את מלוא הפיצוי וההכרה שמגיעים לכם. את עבודתנו אנחנו עושים בהרבה אהבה למקצוע ובדגש על מקצועיות ללא דופי.

תהליך הטיפול עם עו"ד תאונות דרכים

לאחר תאונת הדרכים חשוב לאסוף את כל הראיות, צילומי המקום צילומי פגיעות הגוף, מסמכים רפואיים, דיווח על תאונת דרכים למשטרת ישראל וכל פרט שיכל לתרום לתביעה. לאחר התייעצות עם עו"ד תאונות דרכים, ולאחר עיון בכל הפרטים תינתן חוות הדעת על המקרה, הדרכה מלאה והכוונה בעניין ההתנהלות להמשך ההליך, במקרים רבים ההדרכה הראשונית קריטית. בהמשך לכך, תדווח התאונה לחברת הביטוח ותוגש תביעה לחברת לצורך קבלת הפיצוי. קיימים מקרים בהם התביעה תסתיים תוך מספר חודשים ומקרים בהם התביעה יכולה להסתיים לאחר שנים.

עורך דין תאונות דרכים מומלץ

ראשית כל הגדרת תאונת דרכים הינה אירוע שבו אדם נפגע, עקב שימוש ברכב מנועי למטרות תחבורה. השימוש יכול להיות לא רק לנסיעה, אלא גם כניסה לרכב או יציאה ממנו, טיפול דרך, טעינה ופריקה ומקרים נוספים. בנוסף לכך, ולכן יש צורך לפנות לעורך דין תאונת דרכים מומלץ שידע בבקיאות מה נכנס תחת הקטגוריה של תאונת דרכים. בנוסף לנאמר, ישנם גם תאונות דרכים שהם תאונות עבודה. כמו כן, בתאונת דרכים שהינה גם תאונת עבודה ההליך פועל כדלקמן;
בשלב הראשון מגישים תביעה לדמי פגיעה לצורך הכרה וקבלת 75% מתשלום ימי המחלה ולא יותר מ91 ימים.
בשלב השני מגישים תביעה לנכות לצורך קביעת אחוזי הנכות שיותרו לכם, תביעה לנכות מתבצעת בשתי שלבים.
בשלב הראשון תזומנו לועדה רפואית ויקבעו לכם את אחוזי הנכות הזמניים.
בשלב השני תזומנו לועדה רפואית ויקבעו לכם את אחוזי הנכות שנותרו לכם לצמיתות לאחר תקופת ההחלמה.
אחוזי הנכות שנקבע לכם לצמיתות במוסד לביטוח לאומי מחייבים את חברות הביטוח בהתאם לסעיף 6(ב) לחוק. לעיתים תהליך זה יותר נוח ויעיל.

עורך דין לענייני תאונות דרכים

במידה ועברתם תאונת דרכים, חשוב שלא לפנות לעורך דין אזרחי כללי ולפנות אך ורק עורך דין לענייני תאונות דרכים ספציפית שזהו תחום עיסוקו והתמחותו. הסיבה לכך נעוצה בצורך שבבקיאות, מיומנות, ומגוון הרחב של המקרים והפציעות בגין התאונה ובהתאם אליהם לדעת להעריך נכון את שווי התיק לצורך קבלת הפיצוי המקסימלי.

משרד עורכי דין מוביל
תאונה בדרכים עלולה להיות סוגיה מטלטלת הדורשת אנרגיות רבות, וטיפול קפדני. מלבד ההתעסקות הרבה בהחלמה שבעקבות הפגיעות מהתאונת דרכים, קיימת התעסקות נוספת מול גורמים שלא מוכרים. אי לכך, חשוב ובמקביל להתייעץ עם עו"ד תאונות דרכים בעל ידע ונסיון בנזקי גוף על מנת לחסוך את הטעויות האפשריות שיקרו לכם בדרך. יצויין כי, בכל מקרה של תאונת דרכים קיים שוני בהרבה הבטים משפטיים ורפואיים ולכן קיימת חשיבות גבוהה לקבלת ייעוץ פרטני וממוקד ויעיל אודות המקרה הספציפי של התאונה. יצויין גם כי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים קובע כי כל נפגע גוף בתאונת דרכים יפוצה, גם אם התאונה קרתה באשמתו וגם אם באשמת האחר.

החשיבות של פניה לעורכ\ת דין

סכום הפיצוי נקבע לפי ראשי נזק וכל מקרה לגופו, חברות הביטוח לא נוטות לפתוח את כיסם וליבם במהירות לנפגעי תאונות דרכים ותחילה לרוב מציעות הצעות שלא תואמות את גובה הפיצוי שהולם את המקרה. אי לכך ולצורך בדיקת שווי המקרה במונחים של כסף, יש צורך בנסיון, מיומנות בבקיאות משפטית, ידע רפואי, הכרת החידושים ויכולת ניהול משא ומתן. פניה לצורך הדרכה וליווי בשלב עוד בשלב מוקדם של המקרה לעו"ד תאונת דרכים היא הכרחית ועשויה להגדיל באופן משמעותי את סכום הפיצוי, משרדנו מתמחה בלווי נפגעי תאונות דרכים, ושמים דגש על השגת הפיצוי המקסימלי במהירות ויעילות עם קבלת יחס אישי ומקצועי, לשיחת יעוץ התקשרו למשרדנו או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

איך יודעים מי נחשב בתור עורך דין תאונות דרכים מומלץ?

יש חשיבות לבחירה מוקפדת של עורך דין תאונות דרכים מומלץ, שכן עורך הדין יכול להיות ההבדל בין מיצוי זכויות יעיל ומותאם לבין מצב שבו ההליך מתארך ולא ממצים את מלא זכויותכם. עורך דין תאונות דרכים צריך לדעת בצורה מצויינת גם את תחום הביטוח לאומי, איך עובדים עם חברות הביטוח ואיך מאתרים פוליסות ביטוחיות נוספות התואמות את המקרה.

מתי צריך לפנות לעורך דין?

תאונת דרכים עלולה להיות סוגיה מטלטלת הדורשת אנרגיות רבות וטיפול קפדני. לאחר התאונה, רבים נשארים פצועים בגוף ובנפש ועסוקים בעיקר בהחלמה, לכן חשוב להתייעץ עם עורך דין תאונות דרכים מומלץ שידע לדאוג לזכויותכם ברגישות למצבכם, בייעילות ובמקצועיות תוך כדי שימת דגש על מיצוי מלוא הזכויות שלכם. עורכת הדין שיקמה דהן מקצועית ובעלת ניסיון רב בייצוג במקרים של תאונות דרכים והיא מביאה איתה גישה מלאת אמפתיה וחמלה לאנשים שעברו טראומה קשה.

איך יפעל עורך דין לענייני תאונות דרכים ?

- עורך דין לענייני תאונות דרכים יבחן אם תאונת הדרכים הינה גם תאונת עבודה ולפיכך יגיש את התביעה גם לביטוח לאומי, יתנהל מול כל הגורמים שבביטוח לאומי, ייצג אתכם בכל הועדות הרפואיות וידע לנהל את המשך התביעה בהתאם לכך. - בנוסף לכך, עורך דין לענייני תאונות דרכים יבדוק איזה פוליסות ביטוח נוספות קיימות בבעלותכם ואיזה פוליסות ביטוח מבינהם צריכים לתבוע בהתאם למקרה, בכך ימצא את מלא זכויותכם הקיימות. - בהגשת התביעה, ובהתאם למקרה עורך דין לענייני תאונות דרכים יבקש בעבורכם את מינוי כל המומחים הנדרשים לכם מבית המשפט. - במידת הצורך, ובעיקר במידה אין לכם הכנסה בעקבות הפציעה יבוקש עבורכם מחברת הביטוח תשלום תכוף, סוג של מקדמה. - בנוסף לכך, עורך דין לענייני תאונות דרכים יחשב את נזזקכם בהתאם לכל מרכיבי הפיצוי הקיימים בתביעה, יצויין כי לצורך כך נדרשת בקיאות רבה בפסיקה ובחידושים. - עורך דין לענייני תאונות דרכים ינהל עבורכם משא ומתן עם חברות הבטוח - במידת הצורך, עורך דין לענייני תאונות דרכים ידיין עבורכם בבית המשפט.

מתי צריך לפנות לעזרתו המקצועית של עורך דין לענייני תאונות דרכים?

השלבים הראשונים הם קריטיים ישנם גורמים רבים שמולם צרכיים לדעת מה לומר ומה לא לומר, בהרבה מהמקרים העורך דין ממליץ ללכת לרופאים מתחומים נוספים ונמצאות בעיות רפואיות נוספות בעקבות התאונה. ככל שתתייעצו עם עורך דין לענייני תאונות דרכים בשלבים מוקדמים יותר, ההדרכה תהיה יותר יעילה ועשויה להגדיל את גובה הפיצוי באופן משמעותי. למשרדנו נסיון רב בתחום תאונות הדרכים ונשמח לסייע לכם, פנו אלינו או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
שקופית קודמת
שקופית הבאה
עו"ד תאונות דרכים

זקוקים לייעוץ משפטי?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

עוד בנושא

עורך דין נכות ביטוח לאומי

עורך דין נכות ביטוח לאומי

קבלת קצבת נכות מהביטוח הלאומי עלול להיות תהליך מורכב ומסובך מאוד הדורש התמודדות עם בירוקרטיה רבה ודרישות מחמירות. כאשר אתם נתקלים במצב בו אתם חושבים

קרא עוד »
עורך דין נזיקין מומלץ

עורך דין נזיקין

עורך דין נזיקין מומלץ תחום הנזיקין בעולם המשפט האזרחי חשוב  מאוד ומשמעותי עבור אדם שנפגע בגוף ובנפש. דיני הנזיקין עוסקים במגוון רחב של מקרים כמו

קרא עוד »
עו"ד תאונות דרכים

עורך דין תאונות דרכים

זקוקים לייעוץ עו"ד מומחה לתאונות דרכים? תמשיכו לקרוא ! כשעוברים תאונות דרכים, החיים עלולים להשתנות ברגע. פציעות פיזיות, נזקים כלכליים וטראומה רגשית הם רק חלק

קרא עוד »